کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

پیوندهای روزانه

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پیکرتراشی

 

پیکرتراشی یعنی حذف چربی های موضعی بدون اینکه به بافت ها، عروق و اعصاب ناحیه دارای چربی آسیب وارد گردد. در پیکرتراشی هدف کاهش سایز است و بیمار در زمان کوتاهی به فرم بدنی دلخواه خود می رسد. این روش گزینه مناسبی برای افراد خیلی چاق نمی باشد و می تواند سلامت آن ها را به خطر بیندازد.

در پیکرتراشی برای لاغری پزشک با ایجاد سوراخ هایی به قطر سه تا پنج میلی متر در بدن بیمار، چربی های موضعی را با استفاده از حرکات ارتعاشی که به وسیله دستگاه های پیشرفته ایجاد می شود، آزاد نموده و به وسیله ساکشن به بیرون از بدن هدایت می کند. پس از پیکرتراشی و با طی شدن دوره نقاهت بیمار به فرم بدنی ایده آل خود خواهد رسید و با رعایت رژیم غذایی سالم بازگشت چربی اتفاق نخواهد افتاد.

 

پیکرتراشی چیست

 

اگر می خواهید بدانید پیکرتراشی چیست باید گفت در جراحی های زیبایی به عمل هایی که موجب فرم دهی به بدن می شود تا به شکل مطلوب خود برسد، پیکرتراشی می گویند. این عمل با کمترین حالت تهاجمی و کوتاهترین دوره نقاهت بخش های مختلف بدن را به شکل ایده آل در می آورد.

می توان پیکرتراشی را با ترکیب دو روش جدید  Tumescent و Power Assisted  به انجام رساند. این دو روش به صورت همزمان، در کنار حذف بافت های چربی، می توانند موجب سفت شدن و تقویت دیواره شکم گردند. اولین بار یک جراح آلمانی از بهترین روش لیپوماتیک برای بیمار خود استفاده نمود که نتیجه مثبتی را به همراه داشت.نحوه جراحی پیکرتراشی به این صورت می باشد که برای تخلیه توده های چربی، ابتدا توسط دستگاه لرزش کانولا، به صورت کاملاً فیزیکی، چربی های انباشته را ذوب نموده و با دستگاه های مکنده مخصوص، بدون درد و خونریزی، از بدن خارج می سازد. در این روش، علاوه بر خارج شدن بافت های چربی،  لیفتینگ و سفت شدن عضلات پوست نیز انجام می شود.

 

 

هزینه پیکرتراشی

 

هزینه پیکرتراشی و عمل زیبایی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و پیکرتراشی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. البته اگر عمیق تر به موضوع نگاه کنیم هزینه پیکرتراشی در واقع یک نوع سرمایه گذاری محسوب می شود. این سرمایه گذاری می تواند شما را به انسانی خوشحال تر با سطح کیفی زندگی بالاتر تبدیل کند.برای هزینه پیکرتراشی بدون جراحی نمی توان عدد دقیق و مشخصی را بیان کرد زیرا این هزینه بستگی به دستمزد پزشک، هزینه مرکز درمانی، داروها و … دارد. اما می توانید با مراجعه به یک مرکز زیبایی معتبر و مشاوره با کادر پزشکی آنجا از حدود قیمت پیکرتراشی مطلع گردید.

 

پیکرتراشی بدون جراحی

 

یکی از مشکلات عدیده ای که امروزه ذهن افراد زیادی را درگیر خود ساخته است، داشتن تناسب اندام می باشد. داشتن شکمی صاف و مسطح  و کمری باریک و فاقد چربی انباشته در پهلو ها، مجموعه خواسته هایی است که نظر اغلب افراد جامعه را به خود جلب کرده است؛ به طوری که اغلب افرادی که با این مشکلات روبرو هستند، به دنبال تجربه کردن راه های مختلفی برای رسیدن به این مهم و داشتن تناسب اندام می باشند.

از بهترین شیوه های رفع چاقی و داشتن اندامی ایده آل، انجام انواع ورزش های هوازی و رعایت رژیم های غذایی مناسب می باشد. متأسفانه انجام این نوع روش های معمول و رایج، اثر بخشی سریع را نخواهد داشت؛ زیرا باید ورزش و رژیم غذایی را در کنار هم و به صورت منظم، طبق اصولی استاندارد و با صرف زمان زیاد، انجام داد، تا اثر بخش باشند؛ از سوی دیگر اثر بخشی آنها تدریجی بوده و داشتن وضعیت جسمانی سالم، یکی از ضروریات اصلی برای انجام ورزش و رعایت رژیم های غذایی می باشد.

 

قیمت پیکرتراشی

 

جراحی هایی که برای زیبایی انجام می شوند معمولا هزینه بالایی دارند و شرکت های بیمه این هزینه ها را تحت پوشش خود قرار نمی دهند. قیمت پیکرتراشی عدد ثابتی نیست و بستگی به عوامل مختلفی دارد.

بدون معاینه پزشک و تخمین میزان چربی موجود در ناحیه شکم نمی توان قیمت پیکرتراشی شکم را تعیین نمود. اما به شما توصیه می کنیم گول تبلیغات غیرواقعی را نخورید. چیزی که برای انجام عمل پیکرتراشی اهمیت زیادی دارد میزان تبحر جراح و اعتبار مرکز درمانی است که عمل در آنجا انجام می شود.

 

 

عمل پیکرتراشی

 

در افرادی که از تجمع چربی ها در نقاط مختلف بدن رنج می برند و با ورزش و رژیم غذایی نتوانسته اند آن ها را آب کنند، عمل پیکر تراشی یک گزینه مناسب است. شاید بسیاری از افراد فکر کنند پیکر تراشی همان لیپوماتیک است اما در واقع می توان گفت لیپوماتیک زیرمجموعه عمل پیکرتراشی محسوب می شود.پیکرتراشی یا لیپوماتیک، مجموعه ای از انواع روش های تهاجمی و غیر تهاجمی است که موجب رفع چربی های اضافی در پهلو، شکم و کمر می شود و لاغری اندام یا تناسب اندام را به همراه دارد.

 

بهترین دکتر پیکرتراشی

 

انتخاب بهترین دکتر پیکرتراشی برای انجام این عمل بسیار مشکل است. زیرا در ایران پزشکان ماهر و حرفه ای بسیاری وجود دارند که عمل پیکرتراشی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند. بنابراین با کمی تحقیق فهرستی از پزشکان خوشنام فعال در این زمینه را تهیه نموده و از بین آن ها یکی را انتخاب نمایید.

عوارض پیکرتراشی بسیار محدود است و بیمار پس از یک شبانه روز از بیمارستان مرخص می گردد. سوراخ هایی که برای تخلیه چربی توسط جراح در بر روی پوست بیمار ایجاد می گردد طی دو روز بسته می شوند و تورم و کبودی ایجاد شده پس از یک هفته به میزان محسوسی کاهش می یابد.

 

جدیدترین و بهترین روش پیکرتراشی

 

تمامی این دلایل موجب شده است که امروزه افراد زیادی متقاضی جراحی های اندام و یا پیکرتراشی شوند. این نوع جراحی ها که به نام لیپوماتیک یا پیکر شناسی شناخته می شوند، از جمله جراحی های زیبایی در اندام ها می باشند که شکم، پهلو، بازو، کمر و سایر اندام ها را درگیر ساخته و با جراحی اصولی و پیشرفته، در حداقل زمان ممکن، اندامی مناسب و بدون  چربی اضافی را بوجود می آورد.

در این مطلب می خواهیم تمامی موضوعات مربوط با پیکرتراشی را به ترتیب زیر تشریح نماییم.

  • جراحی زیبایی شکم
  • منظور از پیکر تراشی چیست؟
  • انواع پیکر تراشی
  • پیکر تراشی دور کمر
  • پیکر تراشی شکم
  • پیکر تراشی پهلو
  • پیکر تراشی با دستگاه لیپوماتیک
  • پیکر تراشی لاغری
  • جدیدترین روش پیکر تراشی
  • پیکر تراشی در تهران
  • مزایای پیکر تراشی
  • عوارض پیکر تراشی
  • هزینه پیکر تراشی

 

جراحی زیبایی شکم

 

جراحی زیبایی شکم یا آبدومینوپلاستی از رایج ترین و عمده ترین جراحی های زیبایی،  به ویژه در زنان می باشد؛ که برای کاهش چربی ها و ثابت کردن پوست تحتانی و میانی پایین شکم با عضلات جداره شکم، به صورت کاملاً حرفه ای و با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می گیرد.

افرادی که دارای شکمی بزرگ و برجستگی های نامتعارف در اندام ها هستند، برای جراحی آبدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم، مناسب تر می باشند. در این نوع جراحی با اقداماتی تهاجمی، بیشتر بافت های چربی را خارج نموده و پوست و عضلات آویزان یا شل شده، با بخیه در جای خود تثبیت می شوند؛ و به این ترتیب شکمی صاف و مسطح را به همراه خواهد داشت.

 

انواع پیکرتراشی

 

پیکرتراشی یا لیپوماتیک، با هدف تخلیه چربی، فرم دهی به اندام ها، کاهش سایز و حجم بدن و کمک به رفع سلولیت صورت می گیرد. پیکرتراشی نیز مانند هر عمل زیبایی دیگری، دارای انواع مختلفی می باشد؛ که عبارتند از:

  • ساکشن
  • لیپوساکشن
  • لیپوماتیک
  • لیپولیزر
  • بادی جکت

 

 

پیکرتراشی دور کمر

 

چربی های انباشته در ناحیه کمر و اطراف آن، موجب ظاهری نامتعارف و بدشکل در فرم اندام ها و ظاهر کمر می شوند؛ و از طرفی دغدغه ای بزرگ برای پوشیدن لباس دلخواه در افراد می باشد. از این رو، روش پیکرتراشی دور کمر، از جمله روش هایی است که قادر است تمامی این دغدغه ها را از بین برده و اندامی متناسب را به متقاضیان هدیه دهد.

 

 

پیکرتراشی شکم

 

پیکرتراشی شکم ، با ایجاد برش های کوتاه چند سانتی متری در نواحی شکم انجام می شود. در این روش، با بریدن و برداشتن توده های چربی و بالا کشیدن پوست اضافه و ترمیم عضلات شکمی، عمل پیکرتراشی شکم، به صورت حرفه ای انجام می گیرد.

زنان به دلایل، حاملگی، تغییرات هورمونی، عادات ماهانه و غیره، دچار ظاهر و شکلی نامتعارف در شکم، با انباشتگی توده های چربی و شل شدگی در پوست می شوند. داشتن اندامی زیبا و متناسب، برای زنان، بیش از مردان حائز اهمیت می باشد؛ به همین سبب متقاضیان پیکرتراشی شکم، در بین زنان، بیشتر از مردان است.

 

 

پیکرتراشی پهلو

 

پیکرتراشی پهلو نیز مانند سایر اندام ها به راحتی انجام می شود. در این روش می توان علاوه بر از بین بردن چربی های اضافی، پوست افتاده را نیز در جای خود ثابت نمود. نحوه عمل با ایجاد برش از کمر و در نواحی دو طرف پهلو به پایین آغاز می شود و برحسب میزان تخلیه چربی اضافی در پهلو، این برش کم و زیاد می گردد؛ سپس با امواج و دستگاه های تمام اتوماتیک، سلول های چربی خارج می گردند.

 

پیکرتراشی با دستگاه لیپوماتیک

 

پیکرتراشی ، رسیدن به اندام ایده ال و تناسب اندام در افراد است؛ که به عنوان جراحی لیپوماتیک شناخته شده است. در سال های اخیر، متقاضیان زیادی برای پیکرتراشی اقدام می کنند. پیکرتراشی با دستگاه لیپوماتیک ، نوعی روش جراحی پیکر و اندام ها می باشد، که از نوین ترین روش ها برای رفع چاقی موضعی، از بین بردن توده های چربی، چربی اضافه ران، سینه، بازو و دیگر قسمت های بدن می باشد. دستگاه لیپوماتیک، دستگاهی تمام اتوماتیک و مدرن است، که با روش تهاجمی برای مقابله با بافت های چربی شکم، پهلو، کمر و سایر اندام ها مورد استفاده قرار می گیرد.

در این روش، سلول ها و بافت های با چربی انباشته شده، به وسیله امواج لرزشی، ارتعاشی و اینفراسونیک از هم جدا شده و به تدریج کوچک تر می شوند؛ و در ادامه جراحی، دستگاه لیپوماتیک، تمام سلول های دارای چربی جامد را تحت فشار و امواج دستگاه، به مایع تبدیل می سازد. مایع چربی نیز با دستگاه مخصوص مکشی، به سهولت خارج می گردد.

 

پیکرتراشی لاغری

 

لیپوماتیک یا پیکرتراشی لاغری، یکی از متدهای جدید در سراسر دنیا، برای جراحی موضعی اندام های بدن می باشد. این روش بدون خطر، با کمترین عوارض و بهترین نتیجه، از روش های پرطرفدار برای تناسب اندام و لاغری است و از طرف سازمان FDA  آمریکا، مورد تأیید قرار گرفته است.

مزیت های پیکرتراشی لاغری عبارتند از، درد و خونریزی بسیار کم، کاهش تورم، اثر بخش ترین روش لاغری، قابل اعتماد ترین روش لاغری، کاهش وزن و کاهش سایز به صورت همزمان.

 

جدیدترین متد پیکرتراشی

 

جدیدترین روش پیکرتراشی ، همان روش لیپوماتیک است؛ که در حقیقت فقط برای کاهش وزن نیست، بلکه برای حالت دهی و فرم دهی دوباره به بدن می باشد. این نوع جراحی زیبایی اندام ها، بیشتر در نواحی که با ورزش لاغر نمی شوند، نظیر، پهلوها، بازوها، شکم و کمر، مناسب تر است.

مراحل انجام جدیدترین روش پیکرتراشی یا لیپوماتیک به شرح زیر می باشد:

  • انجام عکس، معاینات و بررسی های اولیه بیمار توسط جراح و پزشک متخصص.
  • علامت گذاری مکان های مورد نظری که به روش لیپوماتیک باید جراحی شود.
  • شکاف و برش در نواحی علامت گذاری شده.
  • بازتاب امواج و ارتعاش به بافت های چربی.
  • خارج سازی سلول های چربی.
  • بانداژ و بخیه محل جراحی.
  • 7 تا 10 روز درد و تورم در ناحیه جراحی.

–  سه تا چهار هفته باید مرتباً بانداز و پانسمان تعویض و ضد عفونی گردد.

 

پیکرتراشی در تهران

 

انتخاب جراح و مکان جراحی که دارای مجوز فعالیت باشد، اثر مهمی در کاهش خطرات  و عوارض جراحی پیکرتراشی دارد. لذا قبل از هر اقدامی، باید تحقیقات درست و مناسبی را در انتخاب پزشک، تیم جراحی و مکان جراحی پیکرتراشی داشته باشید. مراکز و کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی پیکرتراشی تهران با ارائه خدماتی استاندارد و فوق پیشرفته در پیکرتراشی اندام هایی نظیر، شکم، بازو، پهلو، ران، کمر، و غیره، آماده ارائه خدمات زیر به هموطنان عزیز می باشند.

–  پیکرتراشی چربی در حجم زیاد.

– جراحی پیکرتراشی در یک جلسه.

– استفاده از کادری مجرب و متخصصان زیبایی.

– ارائه خدمات بعد از جراحی به بیماران (مراقبت های بعد از جراحی).

– استفاده از مکش های میکروسکوپی.

– و غیره.

 

 

لیپوماتیک

 

یکی از روش های پیشرفته و دقیق که برای تخلیه چربی های موضعی بکار گرفته می شود لیپوماتیک است. لیپوماتیک عوارض کمی دارد و دقت آن نسبت به عمل لیپوساکشن بیشتر است. لیپوماتیک راه درمانی چاقی نیست و تنها به منظور کاهش سایز انجام می گردد. پس اگر دارای وزن زیادی هستید و توده های چربی بیش از اندازه معمول دارید، انجام عمل لیپوماتیک، راه حل آن نیست.

اگر به دنبال پاسخ سوال عمل لیپوماتیک چیست می گردید باید بگوییم این عمل با استفاده از امواج ارتعاشی با نوسان ثابت، چربی ها را از بافت ها جدا کرده و با عمل ساکشن به خارج از بدن منتقل می نماید.پس از جراحی لیپوماتیک خطر آمبولی وجود دارد. اما اگر پزشک جراح دارای تخصص و مهارت کافی باشد احتمال بروز این عارضه به صفر خواهد رسید. بنابراین بهتر است قبل از هر گونه اقدام از زبردستی و مهارت پزشک مورد نظر خود مطمئن گردید.

 

لیپوماتیک شکم و پهلو

 

یکی از پرطرفدارترین عمل های لیپوماتیک در بین خانم ها و آقایان، لیپوماتیک شکم و پهلو است. اما چند عامل بر روی میزان موفقیت آن تاثیر می گذارند ازجمله سابقه بارداری در خانم ها، حجم چربی، سن و جنسیت و سابقه چاقی و لاغری. با انجام عمل لیپوماتیک شکم و پهلو می توانید از پوشیدن لباس های زیبا و متناسب لذت ببرید.

 

عمل لیپوماتیک چیست

 

بعد از عمل لیپوماتیک، نشانه هایی از تورم و کبودی ظاهر می شود. ورم بعد از لیپوماتیک امری طبیعی است و پس از چند روز کاهش می یابد و برطرف می گردد. بیمار باید به مدت ۹ هفته از گن استفاده کند تا از جمع شدن مایع زیر پوست جلوگیری شود.یکی از راهکارهایی که موجب کاهش ورم بعد از لیپوماتیک می شود، بکارگیری سیستم باز زهکشی زخم است. در اینصورت دوره نقاهت به سرعت سپری شده و ورم طی ۴ هفته ناپدید می گردد. اگر از این سیستم استفاده نشود ممکن است تا هفته ها اثر تورم در محل جراحی باقی بماند.

تورم بعد از عمل لیپوماتیک عارضه ای اجتناب ناپذیر و طبیعی است. سرعت کاهش تورم به عواملی چون قابلیت ارتجاعی پوست، سلامت عمومی بیمار و تکنیک های جراحی بستگی دارد. جراح با استفاده از کانولاهای کوچک باعث می شود تا میزان آسیب به بافت بدن به حداقل ممکن برسد.

 

کمترین هزینه لیپوماتیک

 

در عمل لیپوماتیک پزشک متخصص با استفاده از دستگاه های پیشرفته چربی های موضعی بدن را از بین می برد. بنابراین نقش پزشک و میزان مهارت آن در انجام این عمل تاثیر زیادی بر هزینه آن دارد. نمی توان کمترین هزینه لیپوماتیک را مشخص کرد زیرا عوامل زیادی بر روی آن تاثیر می گذارند.

 

لیپوماتیک سینه

 

وجود سینه های خیلی بزرگ در بعضی خانم ها موجب بروز عوارضی چون کمر درد، گردن درد و … می شود. به همین جهت آن ها به فکر کوچک نمودن سینه های خود می افتند اما دوست ندارند جراحی پلاستیک انجام دهند. به همین جهت لیپوماتیک  سینه را انتخاب می نمایند که حالت تهاجمی کمتری دارد و دوران نقاهت آن کوتاهتر است.

 

 

لیپوساکشن

 

یکی از روش های از بین بردن چربی های موضعی لیپوساکشن می باشد. با وجود راهکارهای مختلفی مانند مزوتراپی، کاویتیشن، لیزر لیپولیز و … که برای کاهش حجم چربی موضعی بدن ابداع شده اند هنوز هم یکی از موثرترین راه های برطرف کردن این مشکل، جراحی لیپوساکشن است. متخصصین حدود ۲۰ سال است که از این روش برای رفع چربی های بدن استفاده می کنند و طرفداران زیادی در سطح دنیا دارد.

اگر می خواهید بدانید لیپوساکشن چیست باید بگوییم روشی برای حذف چربی های موضعی بدن است که از طریق مکش آن ها را از بدن خارج می کنند. پزشک متخصص برش های کوچکی روی پوست می زند و از طریق آن ها لوله های نازکی را وارد بدن می نماید و آن ها را به سمت نقاطی که چربی جمع شده هدایت می کند. سپس با استفاده از مکشی که از طریق لوله ها صورت می گیرد، چربی های زیر پوست به خارج بدن منتقل می شوند.

اگر می خواهید پاسخ سوال عمل لیپوساکشن چیست را بدانید باید بگوییم این عمل جراحی برای از بین بردن چربی های اضافی در نواحی مختلف بدن انجام می شود. آن قسمت هایی از بدن که به راحتی چربی از بین نمی رود و به رژیم غذایی و ورزش مقاوم تر است مانند شکم و پهلوها را می توان با عمل لیپوساکشن به فرم دلخواه درآورد .

 

لیپوساکشن شکم

 

در لیپوساکشن از بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی استفاده می شود که بستگی به حجم برداشت چربی از بدن دارد. در لیپوساکشن شکم معمولا بی حسی موضعی است زیرا عمل به صورت محدود و در حجم کم انجام می پذیرد. البته با توجه به شرایط و خواست بیمار، جراح می تواند برای او داروهای آرامبخش تجویز نماید.

ساکشن چربی شکم از طریق ایجاد برش های کوچک بر روی پوست انجام می شود. جراح برای کاهش خونریزی و تروما یک بی حسی موضعی تزریق می کند. پس از آن یک کانولا یا لوله توخالی کوچک را از مسیر برش های ایجاد شده به زیر پوست شکم هدایت می نماید. این کار باید به آرامی و کنترل شده انجام شود. در این هنگام عمل ساکشن شروع می شود و چربی ها از ناحیه شکم به بیرون منتقل می گردند.

عمل ساکشن شکم بیشتر برای افرادی مناسب است که دارای شاخص بی ام آی بین ۳۰ تا ۳۵ باشد و برای افراد خیلی چاق مناسب نیست. دلیل آن هم این است که اولین گام برای لاغری و کاهش وزن، ورزش کردن و داشتن رژیم غذایی مناسب می باشد و پس از آن عمل ساکشن شکم می توان چربی های موضعی باقیمانده را رفع نماید.

 

لیپوساکشن صورت

 

یک روش سریع و آسان برای لاغر کردن و استخوانی نمودن صورت های چاق و تپل، لیپوساکشن صورت است. البته با رعایت رژیم غذایی مناسب و ورزش منظم هم می توان به این هدف دست یافت اما باید حوصله کرد و برای آن وقت گذاشت. لیپوساکشن صورت یک نوع عمل جراحی است که در کوتاهترین زمان، صورتی خوش فرم و جذاب به شما هدیه می دهد.

 

لیپوساکشن غبغب

 

داشتن غبغب بزرگ می تواند ناراحت کننده باشد. زیرا هیچ ورزش خاصی برای کوچک نمودن آن وجود ندارد. حتی افرادی که اندام متناسب دارند ممکن است دارای غبغب بزرگ باشند زیرا این مسئله منشا ژنتیکی نیز دارد. یکی از راه های کوچک نمودن غبغب و از بین بردن چربی های آن لیپوساکشن غبغب است.

 

 

عمل لیپوساکشن

 

توقع شما از عمل لیپوساکشن باید واقع بینانه باشد. این عمل موجب بالا رفتن اعتماد به نفس شما می گردد و ظاهرتان را بهبود می بخشد اما ممکن است نتایج عمل با آنچه ایده آل شماست یکی نباشد. زیرا نتیجه عمل لیپوساکشن با وزن افراد و سلامت پوست آن ها ارتباط مستقیم دارد. هرچه وزن طبیعی تر بوده و پوست انعطاف پذیرتر باشد، نتیجه عمل رضایت بخش تر است.

پس از اینکه عمل ساکشن انجام شد، ناحیه ای که عمل جراحی در آن قسمت صورت گرفته باندپیچی می شود. این کار به خاطر جلوگیری از تشدید کبودی، تورم و درد است. همچنین ممکن است از گن و کمربندهای مخصوص نیز استفاده گردد. امکان بروز تورم و کبودی در روزهای اول وجود دارد و از محل های برش زده شده مایع خارج می شود.

 

ساکشن شکم

 

یکی از راه های کوچک نمودن شکم و حذف چربی های آن، ساکشن شکم است. با این راهکار می توانید بدن خود را به فرم دلخواه برسانید و خط کمر خود را نمایان کنید. ساکشن شکم جزو عمل های زیبایی محسوب می شود اما تنها راه داشتن یک شکم صاف و عضلانی نیست.

لیپوساکشن می تواند چربی هایی که در قسمت های مختلف بدن در زیر پوست جمع شده است را از بدن خارج نماید. این عمل جراحی را می توان همزمان با دیگر روش های جراحی پلاستیک انجام داد. مثلا ساکشن شکم و پهلو در کنار ابدومینوپلاستی شکم انجام می شود و نتایج آن رضایت بخش است. البته این عمل تنها راه کوچک نمودن و صاف کردن شکم و پهلو نیست.

 

قیمت ساکشن شکم

 

قیمت ساکشن شکم در مراکز درمانی مختلف متفاوت است. زیرا هزینه این عمل جراحی به دستمزد پزشک، بیهوشی، وسایل و تجهیزات مورد استفاده در اتاق عمل، آزمایش های قبل و بعد از عمل، داروهای تجویز شده قبل و بعد از عمل و … بستگی دارد. هزینه ساکشن شکم به دلیل اینکه جزو عمل های زیبایی قرار می گیرد دارای پوشش بیمه ای نیست.

یکی از موارد مهم که باید قبل از انجام ساکشن شکم از آن آگاهی پیدا کنید، هزینه این عمل است. زیرا مراکز درمانی مختلف، قیمت های گوناگونی را برای آن اعلام می کنند. اما باید توجه داشته باشید که قیمت های خیلی پایین، نشانه خوبی نیست زیرا امکان دارد عمل جراحی توسط افراد فاقد صلاحیت و در مراکز بدون مجوز انجام شود و سلامت شما در معرض خطر قرار گیرد.

 

هزینه ساکشن شکم و پهلو

 

فاکتورهای زیادی برای تعیین هزینه ساکشن شکم و پهلو در نظر گرفته می شود. همچنین با توجه به شهرت و تجربه جراح، دستمزد او تغییر می کند. هزینه ساکشن شکم و پهلو عددی در حدود ۱۵ میلیون تومان می باشد اما برای تعیین هزینه دقیق باید به فاکتورهایی چون هزینه بیمارستان، هزینه بیهوشی، قیمت گن بعد از عمل، هزینه داروها و آزمایشات و … توجه شود.

ساکشن شکم یکی از روش های محبوب برای کوچک نمودن شکم است. این عمل تاثیر زیادی بر روی تناسب اندام فرد می گذارد. امروزه ساکشن شکم با استفاده از دستگاه های پیشرفته و توسط متخصصین با تجربه انجام می گردد. هزینه عمل ساکشن چربی با توجه به دستمزد پزشک و هزینه های بیمارستان متفاوت می باشد.

 

 

ابدومینوپلاستی

 

تامی تاک یا عمل ابدومینوپلاستی یک نوع عمل زیبایی است. در این جراحی پلاستیک، چربی ها و پوست اضافی ناحیه شکم حذف می گردد و موجب صاف شدن شکم و نمایان شدن عضلات آن می شود. عمل ابدومینوپلاستی برای افرادی مناسب است که سیگار نمی کشند و دارای ثبات وزنی و شرایط فیزیکی مناسب هستند. همچنین این عمل برای آنهایی که نتوانسته اند با ورزش و رژیم غذایی چربی های شکمی خود را آب کنند توصیه می شود. ابدومینوپلاستی برای بانوانی مناسب است که بعد زایمان، پوست شکمشان حالت افتاده و شل پیدا کرده و قابلیت ارتجاعی خود را از دست داده است.

هر عمل جراحی مزایا و معایب مربوط به خود را دارد. معایب ابدومینوپلاستی شامل به جا ماندن جای اسکار در نواحی برش خورده، امکان بروز عفونت پس از عمل، امکان تشکیل لخته های خون، طولانی بودن زمان بهبودی کامل و تاثیر منفی حاملگی بر نتایج عمل می باشد.

 

ابدومینوپلاستی شکم

 

بانوانی که قصد بچه دار شدن دارند و برای بارداری های دیگر برنامه ریزی نموده اند یا آنهایی که تصمیم به کاهش وزن شدید گرفته اند نباید ابدومینوپلاستی شکم را قبل از موارد ذکر شده انجام دهند. آنها باید به ثبات وزنی برسند و از زایمان های خود فارغ شوند و پس از آن برای ابدومینوپلاستی اقدام کنند. عمل ابدو شکم که با نام تامی تاک نیز مشهور است یک عمل زیبایی می باشد که برای رفع چربی های اضافی در ناحیه شکم و حذف پوست های اضافی آن انجام می گردد.

افرادی که برای جراحی ابدومینوپلاستی اقدام می کنند باید به مراقبت های قبل و بعد از عمل توجه ویژه ای نمایند زیرا در صورت عدم رعایت این مراقبت ها، نتایج عمل رضایت بخش نخواهد بود و حتی ممکن است سلامت بیمار به خطر بیفتد. عمل ابدومینوپلاستی با حذف چربی و پوست اضافه شکم، اندامی متناسب برای شما به ارمغان می آورد.با دستور پزشک می توانید ورزش بعد از عمل ابدومینوپلاستی را با راه رفتن شروع کنید. توصیه می کنیم تا در هنگام راه رفتن کمی خم شوید تا به محل برش و بخیه ها فشار کمتری وارد شود. همچنین استفاده از گن برای جلوگیری از تجمع مایعات در زیر پوست بسیار مهم است. اگر در هنگام راه رفتن دچار افزایش ضربان قلب شدید، سریعا پیاده روی را متوقف کنید.

 

 

ابدومینوپلاستی چیست

 

در پاسخ به سوال ابدومینوپلاستی چیست باید گفت این عمل یک نوع جراحی زیبایی به شمار می آید که در آن چربی های شکمی حذف می گردند و عضلات شکم ظاهر می شوند. ابدومینوپلاستی موجب صاف شدن شکم شده و عضلات آن و فاشیای دیواره شکم را صاف می کند. در افرادی که دچاری شلی بافت شکم هستند ابدومینوپلاستی می تواند مشکل آن ها را برطرف نماید.

در پاسخ به سوال عمل ابدو چیست باید گفت : یک نوع عمل جراحی است برای افرادی که در ناحیه شکم خود دارای چربی زیادی هستند و یا پس از زایمان های متعدد یا در اثر کاهش شدید وزن دچار افتادگی در ناحیه شکم شده اند. عمل ابدو، چربی ها و پوست اضافه را از ناحیه شکم حذف می کند.روش عمل ابدومینوپلاستی شکم به این صورت است که بیمار پس از انتقال به اتاق عمل تحت بیهوشی عمومی قرار می گیرد و کیفیت تنفس و ضربان قلب او بررسی می شود.

اگر عادی بود، جراح از بالای ران تا قسمت لگن یک برش ایجاد می کند و پس از آن برشی دیگر در ناحیه اطراف ناف می زند. بعد از این کار، پوست ها و چربی های اضافه برداشته می شوند و جراح با کشیدن پوست شکم و بخیه زدن آن، ناحیه شکم را صاف می نماید. سپس بیمار به ریکاوری منتقل می شود.

 

قیمت ابدومینوپلاستی

 

قیمت ابدومینوپلاستی در کشورهای مختلف متفاوت است. حتی ممکن است در یک کشور از شهری تا شهر دیگر فرق کند. هزینه یک عمل جراحی زیبایی به عوامل گوناگونی مانند وضعیت سلامتی بیمار، وزن و سن او بستگی دارد. همچنین برای برآورد قیمت ابدومینوپلاستی باید هزینه های بعد از عمل نیز در نظر گرفته شود. دستمزد جراح، هزینه تجهیزات، مراقبت های پرستاری، داروهای تجویز شده توسط پزشک و … همگی بر روی این قیمت تاثیر می گذارند.

 

رژیم غذایی بعد از عمل ابدومینوپلاستی

 

تغذیه نقش مهمی در روند بهبودی پس از عمل جراحی دارد. رژیم غذایی بعد از عمل ابدومینوپلاستی در شب اول به این صورت می باشد که بیمار باید یک وعده غذای سبک میل نماید. وعده غذای سبک شامل غذاهای مایع مانند سوپ است. هرچه روزها سپری شود بیمار می تواند به سمت مصرف غذاهای معمولی روزانه پیش برود.

 

 

عمل ابدومینوپلاستی

 

افرادی که در ناحیه شکم تجمیع چربی دارند می توانند برای حذف این چربی ها و صاف نمودن شکم خود از عمل ابدومینوپلاستی بهره ببرند. کاهش وزن شدید می تواند موجب افتادگی بافت شکم شود همچنین خانم های باردار پس از زایمان دچار چنین مشکلی می شوند که با انجام عمل ابدومینوپلاستی شکم آنها به حالت اولیه و صاف باز می گردد.

در حین عمل ابدو بیمار به صورت کامل بیهوش می شود. پزشک متخصص در بخش هایی که بر روی شکم بیمار علامت گذاری شده دو برش می زند. این برش ها در قسمت اطراف ناف و در ناحیه بین دو استخوان لگن است. بدین ترتیب پوست از عضله شکم جدا می شود. جراح عضلات شکم را به سمت یکدیگر کشیده و به وسیله بخیه محکم می کند. این کار باعث سفت شدن شکم و باریک شدن میان تنه می گردد.

 

جراحی ابدومینوپلاستی

 

جراحی ابدومینوپلاستی به چند دسته تقسیم می شود و در محدوده های متفاوت انجام می گردد. مدت زمان جراحی ابدومینوپلاستی با توجه به وسعت آن در ناحیه شکم چیزی در حدود یک الی پنج ساعت طول می کشد. اگر جراحی جزئی باشد این زمان به یک الی دو ساعت کاهش می یابد. در صورتی که ناف حذف شود، جراح یک ناف جدید برای بیمار ایجاد می کند.جراحی ابدومینوپلاستی توسط جراح متخصص پلاستیک و اغلب تحت بیهوشی عمومی انجام می شود و در موارد بسیار نادر ممکن است جراح بی حسی نخاعی را انتخاب نماید. پس از بیهوشی جراح برش هایی در ناحیه زیر شکم ایجاد می کند و سپس چربی اضافه را تخلیه نموده و پوست اضافه را بر می دارد و سپس با کشیدن پوست شکم و بخیه زدن آن موجب صاف شدن شکم می گردد.

 

هزینه عمل جراحی ابدومینوپلاستی

 

هزینه عمل جراحی ابدومینوپلاستی برای افراد مختلف متفاوت است. این هزینه با توجه به توده چربی شکمی فرد قابل تخمین می باشد. اما مواردی چون شهرت پزشک و هزینه های اتاق عمل و بستری نقش مهمی در تعیین هزینه عمل خواهند داشت. با مراجعه به پزشک و انجام معاینه می توانید از حدود هزینه عمل جراحی خود آگاه شوید.با توجه به تبلیغات گوناگونی که در فضای رسانه برای عمل ابدومینوپلاستی و هزینه آن انجام می شود، امکان دارد افراد را دچار سردرگمی نماید. زیرا شما با قیمت های متفاوتی روبرو می شوید و باید از بین آن ها یکی را انتخاب کنید. برای شفاف شدن بیشتر این ماجرا باید بدانید که حدود هزینه عمل ابدومینوپلاستی بین ۷ تا ۱۵ میلیون تومان متغیر است.

یکی از سوالاتی که ممکن است به ذهن شما برسد این است که هزینه جراحی ابدومینوپلاستی چقدر است؟ باید گفت قیمت معینی برای این عمل جراحی مشخص نشده و بسته به شرایط بیمار، دستمزد پزشک، هزینه بیمارستان و اتاق عمل و داروهایی که بعد از عمل باید مصرف شود متفاوت می باشد. با مراجعه به پزشک و انجام معاینات توسط ایشان می توانید از حدود هزینه جراحی ابدومینوپلاستی آگاه شوید.

 

فیلم جراحی ابدومینوپلاستی

 

برای آن هایی که می خواهند بدانند حین عمل ابدومینوپلاستی چه اتفاقی می افتد و جراح چگونه چربی های اضافی شکم را خارج نموده و ماهیچه آن را محکم می کند، دیدن فیلم جراحی ابدومینوپلاستی می تواند مفید باشد.یکی از عوارضی که پس از عمل ابدومینوپلاستی مشاهده می شود، ورم است. ورم بعد از عمل ابدومینوپلاستی در اثر تغییراتی است که در ناحیه شکم ایجاد می گردد. حذف چربی های اضافی، برش و برداشتن پوست شکم، همگی عواملی هستند که بر روی ایجاد این تورم تاثیر می گذارند.

احساس درد بعد از عمل ابدومینوپلاستی امری طبیعی است. به محض اینکه اثر داروی بیهوشی و مسکن ها از بین برود، بیمار در ناحیه شکم و در قسمت بخیه ها احساس درد می کند. پزشکان در چنین مواقعی داروهای آرامبخش و تسکین دهنده تجویز می کنند که از طریق سرم وارد بدن فرد بیمار شده و پس از گذشت چند روز از شدت درد کاسته می شود.اگر می خواهید بدانید عمل جراحی ابدومینو پلاستی چگونه انجام می شود بهتر است فیلم های مربوط به آن را مشاهده کنید. دیدن فیلم عمل جراحی ابدومینوپلاستی می تواند موجب افزایش آگاهی شما برای تصمیم گیری شود.

بعد از عمل ابدومینوپلاستی، کبودی و ورم امری طبیعی است. ممکن است ورم شکم بعد از عمل ابدومینوپلاستی تا سه روز ادامه داشته باشد و افزایش یابد. اما پس از این سه روز و با رعایت نکاتی که پزشک برایتان توضیح می دهد، ورم و کبودی کاهش یافته و اثر آن از بین می رود. پرهیز از فعالیت های سنگین و استراحت کافی در افزایش سرعت بهبودی تاثیر بسیاری دارد.

 

 

لیپوماتیک شکم

 

در روش های قدیمی که برای حذف چربی های شکمی به کار گرفته می شد امکان کبودی و تورم بعد از عمل وجود داشت اما لیپوماتیک شکم چنین عوارضی را به همراه ندارد. پس از عمل امکان بازگشت چربی نیست و پوست شکم صاف  می گردد.

 

لیپوماتیک چیست

 

اگر می خواهید بدانید لیپوماتیک چیست باید گفت: لیپوماتیک یک عمل زیبایی برای لاغری موضعی می باشد. این عمل دارای کمترین عوارض است و برای سلامتی خطری ندارد. امکان آسیب به بافت هایی که در مجاورت چربی قرار دارند با توجه به استفاده از دستگاه های مدرن به صفر می رسد. تورم و کبودی در قسمت هایی که عمل بر روی آن ها انجام شده از عوارض لیپوماتیک است اما شدت آن به اندازه لیپوساکشن نیست و پس از چند روز استراحت اثر آن از بین می رود و بیمار می تواند به زندگی عادی خود باز گردد اما تا مدتی نباید فعالیتهای سنگین انجام دهد.

 

لیپوماتیک باسن

 

چربی هایی که در ناحیه باسن هستند اگر متعادل باشند موجب محافظت از استخوان های لگن در هنگام نشستن و حتی زمین خوردن می گردند. اما وجود چربی بیش از حد در باسن، فرم آن را غیر طبیعی نشان داده و باعث می شود تا افراد در انتخاب لباس مناسب دچار مشکل گردند. لیپوماتیک باسن یکی از راه های از بین بردن چربی های اضافی در باسن و خوش فرم نمودن آن است.

 

جهت راهنمایی و مشاوره تخصصی رایگان کاشت مو ، پیکرتراشی، لیپوماتیک، لیپوساکشن ، ابدومینوپلاستی با بروزترین روش فوری و کم هزینه در تهران با ما تماس بگیرید.

 

بهترین روش کاشت مو

https://jamejamonline.ir/fa/news/1242503/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B4%DB%8C%D9%88%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D9%85%D9%88-%D9%88-%D9%86%D9%82%D8%B4-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%85

  • نیک پارس
  • ۰
  • ۰

کاشت ابرو

 

کاشت ابرو اصول و قوانینی دارد که بسیار شبیه به کاشت مو می باشد. اما تفاوت در اینجاست که حساسیت پیوند ابرو از کاشت مو بالاتر است و نیاز به دقت بیشتری دارد.اگر دوست دارید ابروهایی پرپشت و کشیده داشته باشید یکی از راه حل های پیشنهادی، کاشت مو است. برای کاشت  از موهای کناره گوش که شباهت زیادی به موهای ابرو دارند استفاده می شود. تیم پزشکی، این موها را از این قسمت برداشته و در جاهایی که فاقد ابرو است یا تراکم ابرو کم می باشد، پیوند می زند.

برای پاسخ به سوال کاشت ابرو چیست باید گفت پیوند ابرو یک نوع عمل جراحی کم تهاجمی است برای افرادی که دارای ابروهای کم پشت هستند یا بخشی از ابروی خود را از دست داده اند. برای پیوند ابرو از موهای ناحیه پشت گوش، گردن و سر استفاده می شود. موهای کاشته شده پس از گذشت مدتی رشد می کنند و می توان آن ها را مانند موی طبیعی اصلاح نمود.

یکی از تخصص های پزشکی، که در دهه های اخیر، شاهد رشد فزاینده آن در سطح جامعه هستیم، تخصص زیبایی و پوست و مو می باشد. افزایش تعداد فارغ التحصیلان و نیروی انسانی متخصص و افزایش تعداد تقاضا برای عمل های جراحی زیبایی پوست و مو، سبب شده است تا از سایر کشورها نیز سالانه صدها گردشگر سلامت برای انجام جراحی های زیبایی پوست و مو، وارد کشور ما شوند.

 

عکس کاشت ابرو

 

اگر به کلینیک های کاشت ابرو مراجعه نمودید از پرسنل آنجا بخواهید تا عکس کاشت ابرو که توسط متخصصین آن مرکز پزشکی انجام شده به شما نشان دهند. دیدن عکس کاشت  از بیماران، قبل و بعد از عمل کاشت کمک زیادی به تصمیم گیری صحیح در این زمینه می کند. اگر حساسیت زیادی برای انتخاب تیم متخصص کاشت  دارید بهتر است به دنبال نمونه عکس پیوند ابرو باشید که وضعیت آن مشابه وضعیت کنونی ابروی شما باشد. در اینصورت می توانید نتیجه عمل کاشت خود را چند ماه زودتر مشاهده نمایید.

 

مراحل کاشت ابرو

 

مراحل کاشت ابرو شامل: مرحله طراحی، استخراج گرافت ها و کاشت گرافت ها می باشد. در مرحله طراحی، بیمار طرح ابروی مورد نظر خود را به پزشک ارائه می دهد که پزشک با توجه به چهره بیمار ممکن است طرح را اصلاح نماید. در مرحله استخراج گرافت بسته به جنسیت فرد متقاضی، از ناحیه پشت گوش، پشت گردن یا پشت سر برداشته می شود. در نهایت موهای برداشته شده با استفاده از دستگاه های پیشرفته توسط پزشک متخصص در محل های مورد نظر کاشت می شوند.

 

کاشت ابرو به روش sut

 

در کاشت ابرو به روش sut برداشت فولیکول های مو توسط دستگاه انجام می شود. بدین ترتیب میزان آسیب به موی انتخاب شده برای پیوند به کمترین حد خود می رسد. پیوند ابرو به روش sut  روشی بسیار کم تهاجمی بوده و دوران نقاهت پس از عمل بسیار کوتاه است. همچنین جای زخم از خود به جا نمی گذارد.

کاشت مو به روش SUT، یکی از شیوه های رایج کاشت  است که هیچ دوره نقاهتی ندارد؛  و با کمترین عوارض، بدون محدودیت در تعداد کاشت و برداشت و با توجه به بانک موی فرد انجام می شود.

در روش کاشت به روش SUT، موها دقیقاً از بغل یا کناره گوش برداشته می شود و با دستگاه هایی تمام اتوماتیک و میکروسکوپ هایی دقیق، کاشت انجام می گیرد.

محل کاشت با بی حسی موضعی آماده شده و با سوزن های مخصوص بسیار نازک کالیبره شده، شکاف هایی ریز به قطر چند میلیمتر در محل مورد نظر کاشت ایجاد می کنند و موهای آماده کاشت را در آن شکاف ها قرار می دهند. این نوع کاشت با سرعت بیشتر و در عرض سه الی 4 ساعت انجام می شود.

 

مزایای کاشت ابرو به روش SUT

 

  • مناسب برای افرادی که دچار شکستگی ابرو شده اند.
  • مناسب برای افرادی که بانک موی کمی دارند.
  • مناسب برای افرادی که نیازمند ابرویی پرپشت و بسیار طبیعی هستند.
  • مناسب برای افرادی که قبلا هاشور یا تاتو کرده اند.
  • مناسب افرادی که زیاد وقت استراحت ندارند و باید سریعاً به فعالیت کاری خود مشغول شوند.
  • مناسب برای افراد بالای 18 سال و زنان و مردان است.

 

نمونه کاشت ابرو

 

اگر کلینیکی را برای کاشت مو انتخاب کردید بهتر است از پرسنل آن مرکز بخواهید تا عکس هایی از نمونه کاشت ابرو که توسط پزشکان متخصص آن کلینیک انجام شده به شما نشان دهند. معمولا کلینیک های معتبر کاشت مو آلبومی از نمونه پیوند ابرو تهیه کرده اند و برای جلب اعتماد متقاضیان، آلبوم نمونه پیوند ابرو را در اختیار آن ها قرار می دهند.

عوامل گوناگونی در زیبایی فرد تأثیر گذار هستند؛ و در کنار هم به زیبایی ظاهری فرد،  مفهوم و معنا می بخشند. در کنار زیبایی تناسب اندام، چهره و صورت افراد، یکی دیگر از عوامل مؤثر بر شکل گیری حس اعتماد به نفس در انسان ها می باشد؛ زیرا چهره فرد، بیشتر در معرض دید و توجه دیگران قرار می گیرد.

 

بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران

 

انتخاب بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران اصلا کار ساده ای نیست و نیاز به تحقیق بسیار دارد. اما چند ویژگی را می توان برای بهترین مرکز کاشت بیان کرد. بهترین مرکز پیوند ابرو باید دارای تجهیزات پیشرفته با آخرین فناوری روز دنیا باشد. همچنین پزشکانی که در این مرکز عمل کاشت ابرو انجام می دهند باید دارای سابقه حرفه ای طولانی و حسن شهرت باشند. پرسنل بهترین مرکز پیوند ابرو باید آموزش های لازم را  دیده باشند و بتوانند در کنار پزشکان متخصص خدمات حرفه ای به بیماران ارائه دهند. میتوانید جهت کاشت مو به کلینیک ما مراجعه نمایید.

در دهه های اخیر همزمان با پیشرفت تکنولوژی، علوم پزشکی و سلامت نیز با سرعت بیشتر در حال حرکت است. کاهش میزان مرگ و میر، افزایش طول مدت عمر انسان ها، کاهش مرگ و میر کودکان و نوزادان و …، همه نشان از بالارفتن شاخص های سلامت در دنیا می باشد. کشور ما نیز از نظر توسعه سلامت و شاخص های کمی و کیفی بهداشت، جزو بهترین ها در منطقه محسوب می شود؛ و حتی در برخی شاخه ها و تخصص های پزشکی و سلامت، در سطح دنیا، حرف برای گفتن دارد.

 

 

چگونگی کاشت ابرو

 

یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده زیبایی چهره، ابروها می باشند؛ زنان بیشتر از مردان به زیبایی، پرپشت بودن، قرینه بودن و کشیدگی ابروهای خود اهمیت می دهند. عوامل مختلفی سبب ریزش مو در افراد می شوند؛ ریزش موی ابرو نیز از این قاعده مستثنی نیست. برداشتن بد مو یا پیرایش غیر اصولی، ارثی بودن، بیماری های زمینه ای، عوامل محیطی و غیره، از مهم ترین  عواملی هستند که در ریزش موی ابرو تأثیر گذار هستند.

در گذشته، زنان برای ترمیم ابروی خود، از روش های سنتی که متأسفانه امروزه نیز بسیار شایع می باشند، استفاده می کردند. این روش ها مانند، تاتوی ابرو، هاشور ابرو و غیره، از جمله روش هایی می باشند، که با استفاده از رنگ شیمیایی و آسیب به بافت های پوست، شکل ظاهری و مصنوعی، با ریسک و خطر بالا، همراه با تورم، التهاب و خونریزی در ابروها انجام می شدند.این در حالی است که مدت ماندگاری آن ها نیز موقتی بوده و مجدداً با گذشت 6 ماه الی یک سال، باید تجدید شوند.کاشت ابرو از متد های پیشرفته و حرفه ای است که با ظرافت و دقت بالا و ماندگاری دائمی، ابروهایی کاملاً طبیعی را برای شما به ارمغان می آورد.

در این مطلب، سعی داریم برای آگاهی شما عزیزان، به مباحث مهم در ارتباط با موضوع کاشت ابرو بپردازیم. از مهم ترین مباحثی که در پیوند ابرو مطرح می شوند، موارد زیر می باشند:

 

مراحل کاشت ابرو

 

فرآیند کاشت ابرو ، همانند کاشت موی سر انجام می شود؛ با این تفاوت که پیوند ابرو ، نیازمند دقت و ظرافت بالایی است؛ زیرا موهای ابرو در حالت های مختلف و یا اصطلاحاً، خواب های مختلفی قرار دارند، که باید به این حالات خواب ابرو دقت شود؛ تا حالت طبیعی ابرو به هم نخورد؛ و از طرفی باید از مویی برداشت انجام شود که شباهت زیادی از جهت جنس، نرمی و رنگ، به موی ابرو داشته باشد.

نحوه پیوند ابرو به این صورت می باشد که متخصص و تکنسین مربوطه، با استفاده از موهای کناره گوش، که شباهت بیشتری با موی ابرو دارند، برداشت خود را آغاز نموده و در امتداد موهای ابرو، کاشت خود را انجام می دهند. روند کاشت  ، با طرحی از قبل پیش بینی شده انجام، و بعد از کاشت  ، همانند کاشت موی سر، موهای کاشته شده، دچار ریزش می شوند؛ و در مدت 3 ماه، مجدداً جوانه زده و به تدریج رشد کرده و پر پشت تر می شوند.نحوه کاشت، با توجه به نوع کاشت، متفاوت می باشد؛ اما به طورکلی دارای سه مرحله است. این سه مرحله شامل مراحل، برداشت، نگهداری و کاشت می باشد؛ و باید در هر سه مرحله،  حساسیت و دقت لازم لحاظ گردد.

زاویه مو در نحوه کاشت  اهمیت زیادی دارد. زاویه ابرو مانند موی سر نیست. در کاشت موی سر موها به صورت عمودی کاشته می شوند اما در ابرو، زاویه موها باید به گونه ای باشد که هم جهت با خواب ابرو رویش کند. اگر به زاویه مو در نحوه کاشت مو دقت نشود ممکن است نتایج ناخوشایندی حاصل گردد.

 

کاشت ابرو طبیعی

 

مزیت کاشت ابرو طبیعی این است که پس از انجام عمل پیوند و سپری شدن دوران نقاهت، موهای کاشته شده همانند موی طبیعی رشد می کنند و می توان آن ها را کوتاه کرد. اما باید بدانید، چند روز پس از کاشت طبیعی، موهای کاشته شده شروع به ریزش می کنند که اصلا جای نگرانی نیست و پس از مدت حدود سه ماه، ابروهای جدید از محل کاشت، شروع به رویش کرده و حداکثر ۹ ماه پس از پیوند ابرو طبیعی، ابروهایی پرپشت و کشیده خواهید داشت.

رؤیای داشتن ابرویی پرپشت و طبیعی، امروزه یک واقعیت شیرین است که همه افراد می توانند آن را داشته باشند. کاشت موی طبیعی ، از موی طبیعی خود فرد، امروزه با دستگاه های تمام اتوماتیک، برترین تکنیک ها و جدیدترین متد ها و شیوه های پیوند ابرو با نام های، SUT  و FUE ، در کمترین زمان ممکن و دریافت بهترین نتیجه، برای آقایان و بانوان انجام می شود.

 

کاشت ابرو مردانه

 

شاید به ذهنتان نرسیده باشد که کاشت ابرو مردانه با کاشت ابرو زنانه متفاوت است. علت آن هم در شکل ظاهری آن هاست. آقایان دارای ابروهایی متراکم تر و ضخیم تر نسبت به خانم ها هستند. همچنین ابروی آقایان خم بسیار کمی دارد و معمولا بدون قوس است. آقایان در بخش انتهای ابروهای خود موهایی پرتر و برجسته تر دارند و در سراسر ابروهای آن ها ضخامت یکسان می باشد. ضخامت گفته شده معمولا در حد ۱.۵ سانتی متر و طول ابرو به طور متوسط ۵.۵ سانتی متر است. بنابراین شکل پیوند ابرو مردانه متفاوت می باشد.

 

کاشت ابرو آقایان

 

برای کاشت ابرو آقایان از موهای قسمت پشت سر و گوش استفاده می شود زیرا آقایان دارای ابروهایی ضخیم تر نسبت به خانم ها هستند. اما برای خانم ها برداشت مو از ناحیه پشت گوش و پایین گردن است زیرا در این نواحی موهای نازک تری می روید و با ابروی خانم ها تناسب بهتری برقرار می کند. پیوند ابرو آقایان با خانم ها متفاوت است. در خانم ها معمولا ابروها ظریف تر و باریک تر می باشد در حالی که آقایان ابروهایی پهن و کشیده دارند.

در گذشته، کاشت مو در آقایان، به روش های رایج و منسوخ شده FIT و FUT انجام می گرفت. در حال حاضر نیز، به ندرت در برخی از مراکز از این روش ها برای کاشت مو در آقایان استفاده می شود. استفاده از این روش ها، با درد و خونریزی شدید، دوران نقاهت طولانی، جراحی طولانی و بیهوشی با استفاده از سوزن های بسیار درشت انجام می گیرد. امروزه تقریباً این روش ها منسوخ شده و برای پیوند ابرو ، از شیوه های پیشرفته و تکنیک های SUT و FUE، استفاده می شود. از مزایای این روش های جدید می توان، کاشت ابرو با مدلی دلخواه در آقایان، خواب های یکسان و متناسب ابرو، کمترین درد و خونریزی، دوران نقاهت کوتاه و با استفاده از سوزن های کالیبره شده، اشاره نمود.

 

کاشت طبیعی ابرو

 

کاشت طبیعی ابرو تا حدود زیادی شبیه به کاشت موی طبیعی است. در ابتدا باید طرحی برای ابروی مناسب چهره بیمار کشیده شود. البته نظر بیمار و آنچه مطلوب او می باشد نیز در کشیدن این طرح موثر است. روش عمل کاشت طبیعی ابرو با توجه به وضعیت بیمار، هدف او و مدل مورد نظر انتخاب می شود. موهای مورد استفاده برای کاشت طبیعی ابرو معمولا از ناحیه پشت گوش ها یا گردن برداشته می شوند زیرا موهای این ناحیه از سر شباهت زیادی با موهای ابرو دارند.

ابروی طبیعی بسیاری از افراد ممکن است دارای قسمت های فاقد مو باشد. این مسئله می تواند روی ظاهر فرد تاثیر منفی داشته باشد و باعث کاهش اعتماد به نفس او گردد. افرادی که دارای ابروی طبیعی کم پشت هستند یا در اثر یک حادثه قسمتی از ابروی طبیعی خود را از دست داده اند می توانند اقدام به کاشت کنند. امروزه کاشت مو با روش های پیشرفته انجام می شود و ابروی کاشته شده مانند ابروی طبیعی قابلیت رشد و کوتاه کردن دارد.

برای کاشت موی طبیعی، ناحیه ای که به عنوان بانک مو یا اهدا کننده مو انتخاب می شود جایی در قسمت پشت گوش، پایین گردن یا پشت سر است. البته شاید موهای ناحیه پشت سر برای کاشت ابرو با موی طبیعی مناسب نباشند زیرا موهای این قسمت، چندتایی، ضخیم و بلند هستند. اما در قسمت پشت گوش یا پایین گردن شاهد رویش موهایی ظریف تر و کوتاهتر هستیم و می توان گفت در این نواحی از سر، واحدهای فولیکولی تک تار مویی داریم.

 

نحوه کاشت ابرو طبیعی

 

نحوه کاشت موی طبیعی به روش sut به این صورت است که ناحیه اهدا کننده مو برای ابرو مشخص می شود .سپس با استفاده از دستگاه های پیشرفته، موهای کاندید شده از پوست سر خارج می گردند و در محل هایی که فاقد ابرو می باشد کاشته می شوند. موهای کاشته شده پس از چند روز می ریزند اما با گذشت چند هفته ابروهای جدید شروع به جوانه زدن می کنند.انتخاب مدل کاشت ابرو طبیعی به سلیقه افراد و حالت چهره آن ها بستگی دارد. افراد متقاضی کاشت  ممکن است مدل خاصی از ابرو را مد نظر داشته باشند اما پزشک تشخیص دهد که این مدل ابرو با چهره فرد تناسب کافی ندارد. اینجاست پزشک متخصص کاشت ابرو باید بیمار را متقاعد سازد تا مدل پیوند ابرو طبیعی خود را متناسب با حالت چهره انتخاب نماید.

روش کاشت طبیعی انواع مختلفی دارد. در گذشته از روش کاشت نواری یا fut برای کاشت مو استفاده می شده است. اما با پیشرفت علم، روش های جدیدتر و کم خطرتری برای کاشت مو طبیعی ابداع شدند. یک روش کاشت ابرو طبیعی، روش fit  است که ابروها به صورت دانه دانه برداشت شده و در محل های مورد نظر کاشته می شوند. روش دیگر کاشت موی طبیعی، روش sut است که فرق آن با روش fit در استفاده از دستگاه برای برداشت مو از سر و کاشت در ناحیه مورد نظر می باشد. روش sut نسبت به سایر روش های پیوند ابرو کم خطرتر بوده و دوران نقاهت کوتاهی دارد

دیدن عکس کاشت ابرو طبیعی برای افرادی که می خواهند عمل کاشت مو انجام دهند می تواند مفید باشد. دیدن عکس های قبل از عمل و بعد از عمل نمونه مناسبی برای عکس کاشت  طبیعی است. در این حالت متقاضی کاشت مو می تواند ظاهر افراد را پس از کاشت با قبل از کاشت مقایسه کرده و میزان تخصص و زبردستی پزشک متخصص را بسنجد. عکس پیوند ابرو طبیعی باید بدون هیچگونه روتوشی در اختیار متقاضیان کاشت ابرو قرار گیرد تا آنها بتوانند بهتر تصمیم گیری نمایند.

 

 

هزینه کاشت ابرو

 

هزینه کاشت ابرو با توجه به روش انجام آن و مرکز تخصصی که این کار را انجام می دهد متفاوت است. مثلا با توجه به این که کاشت ابرو به روش fut کمتر در دنیا انجام می شود و منسوخ شده، اما به دلیل اینکه هزینه انجام این عمل پایین است، هنوز برخی مراکز کاشت مو در ایران از این روش برای کاشت استفاده می کنند. یکی دیگر از عواملی که می تواند در هزینه پیوند ابرو تاثیر بگذارد، میزان کیفیت دستگاه ها و تجهیزات کاشت ابرو می باشد. هرچه از دستگاه های پیشرفته تر و لوازم درجه یک استفاده شود، هزینه کاشت مو بیشتر خواهد بود.

در پاسخ به این سوال که هزینه کاشت ابرو چقدر است باید گفت یکی از عواملی که در تعیین هزینه پیوند ابرو نقش تاثیرگذار دارد کلینیک کاشت ابرو می باشد. در سال های اخیر به جز تهران، کاشت مو در شهرهای دیگر ایران نیز انجام می شود. هزینه کلینیک کاشت مو در تهران به دلیل اجاره بالای ساختمان ها و مالیات های مختلف گران تر از سایر شهر هاست. اما در شهرهایی مانند اصفهان، شیراز یا مشهد، هزینه های ذکر شده کمتر است و بنابراین هزینه کاشت مو نسبت به تهران ارزان تر می باشد.

 

کاشت ابرو ارزان

 

شاید در آگهی هایی که در روزنامه ها یا فضای مجازی منتشر می شود به تبلیغ کاشت ابرو ارزان برخورد کرده باشید. قیمت هایی که در مقایسه با کلینیک های تخصصی کاشت مو و ابرو بسیار پایین است. اما در نظر داشته باشید کاشت مو ارزان در مراکزی که فاقد امکانات و حتی مجوزهای لازم در زمینه کاشت مو و ابرو هستند می تواند سلامتی شما را در معرض آسیب های جدی قرار دهد. پس قبل از هر گونه تصمیم گیری عجولانه ای بهتر است از منابع مختلف اطلاع معتبر در زمینه پیوند ابرو و هزینه آن بدست آورید

پیوند ابرو ، از مهم ترین روش های کاشت مو می باشد که ظاهر و صورت فرد را تحت تأثیر قرار می دهد؛ از این رو توجه به مکانی که کاشت در آنجا انجام می شود و شخصی که عمل پیوند ابرو را انجام می دهد، بسیار حائز اهمیت می باشد. هزینه کاشت مو نیز، با توجه به عوامل زیر تعیین می شود.

  1. مکانی که کاشت ابرو انجام می شود.
  2. تکنسین یا پزشکی که کاشت ابرو را انجام می دهد.
  3. میزان کاشت و تعداد آن.
  4. نوع کاشت ابرو.
  5. گستردگی ریزش ابرو.

 

موارد تاثیر گذار بر روی هزینه کاشت ابرو

 

ممکن است شما به چند مرکز مراجعه کنید و متوجه شوید که قیمت ها متفاوت هستند این تفاوت قیمت ها به دلیل موارد زیر  می باشد :

    • مهارت پزشک
    • محل کلینیک
    • تجربه پزشک در کاشت ابرو
    • هزینه پرسنل و تجربه پرسنل در زمینه کاشت ابرو
    • تجهیزات و دستگاه هایی که برای کاشت ابرو استفاده می شود .

 

قیمت کاشت ابرو

 

عوامل مختلفی بر روی قیمت کاشت ابرو تاثیر می گذارند. یک فاکتور مهم برای تعیین قیمت کاشت ، مهارت و تخصص پزشک می باشد. هرچه پزشک در امر پیوند ابرو دقت و زمان بیشتری به خرج دهد و ابرویی طبیعی تر حاصل شود، قیمت کاشت مو بالاتر می رود. این پزشکان، وقت و هزینه بیشتری برای کسب تجربه صرف کرده اند و گرفتن دستمزد بالاتر برای ابرویی که دلخواه متقاضی باشد و نتیجه عمل موجب رضایت او گردد، می تواند منطقی باشد.

اگر می پرسید قیمت کاشت ابرو چقدر است باید گفت یکی دیگر از عواملی که بر قیمت کاشت تاثیر می گذارد، سابقه پزشک متخصص پیوند ابرو می باشد. پزشکان با سابقه قطعا دستمزد بیشتری برای کاشت از بیمار دریافت می کنند. همچنین خوشنام بودن پزشک و آوازه آنها می تواند دلیل تاثیرگذار دیگری بر قیمت پیوند ابرو باشد. توصیه می کنیم حتما به پزشکان حرفه ای و خوشنام در این زمینه مراجعه نمایید زیرا کاشت ابرو اگر به خوبی انجام نشود، اعتماد به نفس بیمار کاهش می یابد.

مراکزی هستند که کاشت ابرو را به صورت تخصصی و مطابق با روش های روز دنیا انجام نمی دهند. این مراکز اکثرا بدون مجوز می باشند و به صورت تجربی و نه به صورت علمی، کاشت مو را یاد گرفته اند. بنابراین چنین مراکز ممکن است قیمتی پایین تر از حد معمول برای پیوند ابرو به شما پیشنهاد دهند. برای کاشت مو قیمت ارائه شده به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توان به روش کاشت، تجهیزات کلینیک، سابقه پزشک و … اشاره نمود. پیشنهاد می کنیم سراغ مراکزی بروید که مجوزهای لازم برای کاشت مو را داشته باشند.

 

 

عوارض کاشت ابرو

 

پیوند ابرو دارای عوارض کوتاه مدت است و شامل عوارض بلند مدت نمی شود. شما می توانید فعالیت های روزمره خود را سه روز پس از کاشت آغاز نمایید. اما مهم است در در حدود یک هفته خود را در معرض تنش و استرس قرار ندهید. عوارض پیوند ابرو، محدود و زودگذر هستند که جای نگرانی نیست و از عوارض طبیعی یک عمل جراحی می باشد. از عوارض کاشت ابرو می توان به تورم در اطراف چشم، التهاب و کبودی در ناحیه کاشت  و ایجاد خارش در این محل اشاره نمود. این عوارض معمولا در مدت زمان بسیار کوتاهی برطرف خواهند شد. اما در صورتی که عوارض پیوند ابرو از بین نرفت حتما به پزشک خود مراجعه کنید.

 

آیا کاشت ابرو با درد همراه است؟

 

برخی از افراد به اشتباه تصور می کنند که کاشت ابرو با درد همراه است؛ در حالی که در پیوند ابرو ، از یک بی حس کننده موضعی استفاده می شود؛ و درد و خونریزی بسیار کمتری را نسبت به کاشت موی سر خواهد داشت. در این روش همانند دندان پزشکی، محل کاشت و برداشت را بی حس نموده و عمل کاشت مو انجام می شود.

 

مزایای کاشت ابرو

 

مزایای پیوند ابرو عبارتند از:

 

  • داشتن ابروهایی با موهای زنده و قابل رشد.
  • حفظ حالت طبیعی ابرو.
  • پرپشت بودن ابرو.
  • دادن شکل و فرم زیبا به ابرو.
  • تغییر حالت در کمان و تاج ابرو به شیوه دلخواه.
  • ماندگاری دائمی.
  • درد و خونریزی بسیار کم.
  • قرینه سازی ابروها.
  • پرکردن جاهای خالی ابرو با توجه به درخواست متقاضی.
  • تنوع در نوع کاشت.

 

در کاشت مو ، باید حتماً از یک متخصص کاشت یا تکنسین کارآزموده بهره گرفت؛ و این فرد دارای سابقه خوبی در زمینه پیوند ابرو باشد؛ تا هر چه بیشتر ریسک کاشت مو را کاهش و رضایت و اثر بخشی آن را ارتقاء دهد. از مهم ترین عوارض کاشت که به ندرت اتفاق می افتد، می توان به: خونریزی، درد شدید، تراکم پایین در کاشت ، تورم در صورت، التهاب پیشانی و ابرو، حساسیت در چشم و قرمز شدن چشم، نداشتن خواب های متناسب ابرو بعد از کاشت، بی هوشی و بی حسی موضعی، جراحی غیر اصولی در بغل گوش و آسیب به قسمت های آن بخش از سر، و باز شدن یا عفونی شدن بخیه ها، اشاره نمود.

 

نظرات در مورد کاشت ابرو

 

دانستن نظرات در مورد کاشت ابرو می تواند شما را به سمت تصمیم گیری عاقلانه تر در این زمینه هدایت کند. پیشنهاد می کنیم در سایت ها و انجمن های مختلف نظرات افرادی که عمل کاشت ابرو را انجام داده اند مطالعه کنید. با نظرات موافق و مخالف کاشت  آشنا شوید. ببینید آن هایی که با پیوند ابرو موافق هستند چه دلایلی برای خود دارند و افرادی که کاشت را مناسب نمی دانند چگونه نظر خود را توجیه می کنند. خواندن نظرات در مورد کاشت ابرو شما را با مزایا و معایب آن بیشتر آشنا می نماید

یکی از مسائلی که ممکن است در کاشت مو با آن مواجه شوید مسئله ریزش ابرو بعد از کاشت است. در این مورد اصلا نگران نباشید زیرا ریزش ابرو بعد از کاشت، امری کاملا طبیعی است. معمولا دو هفته پس از کاشت ریزش ابروهای کاشته شده شروع می شود. اما لازم است بدانید، این ریزش در قسمت ساقه مو است نه ریشه آن. ریشه ابروهای کاشت شده زنده هستند و با گذشت زمان و طی چند هفته ابروهای جدید جوانه زده و شروع به رشد می کنند.

 

 

مراقبت های بعد از کاشت ابرو

 

باید توجه داشته باشید که مراقبت های بعد از کاشت ابرو بسیار مهم است. پس از اینکه پیوند ابرو انجام می شود قسمت هایی که از آن مو برداشته شده پانسمان می گردند. اما قسمت هایی که در آن ابرو کاشته می شود نیازی به پانسمان ندارد. پزشک شما پس از عمل کاشت، یک محلول مخصوص برای اسپری کردن روی نواحی ابرو در اختیارتان قرار می دهد. فاصله زمان بین اسپری کردن حدود دو تا سه ساعت می باشد. امکان التهاب و کبودی در ناحیه پلک ها وجود دارد که از عوارض طبیعی کاشت ابرو است.

مراقبت بعد از کاشت در چند روز اول بسیار اهمیت دارد. بعد از گذشت سه روز از عمل کاشت مو می توانید پانسمان قسمت بانک مو را برداشته و سر خود را شستشو دهید. از طرف دیگر نگران ریزش ابروهای کاشته شده نباشید زیرا این رخداد طبیعی است و پس از گذشت ۳ تا ۴ ماه ابروهای جدید شروع به جوانه زدن می کنند. با گذشت حدود یک سال از کاشت  می توانید نتیجه نهایی پیوند ابروی خود را مشاهده نمایید.

مراقبتهای بعد از پیوند ابرو از خود عمل کاشت مهم تر هستند. فردی که تحت عمل پیوند ابرو قرار گرفته در صورتی که به مراقبتهای بعد از کاشت ابرو توجه نکند در معرض عفونت و عوارض ناخوشایندی قرار خواهد گرفت. پس از عمل کاشت ابرو نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرید. برای این کار پیشنهاد می کنیم از عینکهای آفتابی با شیشه های بزرگ یا از کلاه های نقاب دار استفاده کنید زیرا نور خورشید می تواند تاثیر مخربی بر روی فولیکول های کاشته شده داشته باشد.

 

 

هزینه تقریبی کاشت ابرو

 

افرادی که متقاضی کاشت هستند باید قبل از هر گونه اقدامی از هزینه های این عمل جراحی آگاهی پیدا کنند. هزینه پیوند ابرو وابسته به تعداد گرافت هایی است که باید در محل های فاقد ابرو کاشته شود. البته می توان یک هزینه تقریبی کاشت ابرو اعلام کرد و آن عددی مابین چهار تا پنج میلیون است. بنابراین اگر جایی قیمتی بالاتر از این عدد گفتند باید علت آن را جویا شوید و از پرداخت هزینه های نجومی برای کاشت مو پرهیز نمایید.

 

دکتر خوب برای کاشت ابرو

 

اگر می خواهید بدانید دکتر خوب برای کاشت مو چه کسی است، باید بگوییم دکتر خوب برای کاشت مو، کسی است که سابقه ای طولانی در زمینه کاشت مو و ابرو داشته باشد و بتواند خواسته مورد نظر بیماران خود را برآورده نماید. دکتر خوب برای کاشت ابرو، دکتری است که دارای بیشترین میزان رضایت در بین مراجعین خود باشد.

 

کلینیک کاشت ابرو

 

انتخاب کلینیک کاشت ابرو مناسب تاثیر زیادی در نتیجه کاشت خواهد داشت. یک کلینیک پیوند ابرو که دارای تجهیزات مدرن و پیشرفته در این زمینه باشد با کلینیکی که از ابزارهای و تجهیزات قدیمی استفاده می کند تفاوت زیادی دارد. کلینیک های پیشرفته به طور قطع نتایج بهتری از کاشت ابرو برای بیماران خود به ارمغان می آورند اگرچه ممکن است هزینه عمل کاشت مو در آن ها از کلینیک های معمولی کمی بیشتر باشد.

 

 

کاشت ابرو در تهران

 

کاشت ابرو در تهران ، با توجه به سن، شرایط متقاضی، تعداد تراکم موی کاشته شده در ابرو، وسعت کاشت، نوع کاشت، پزشک و تکنسین مربوطه، مکان و دستمزد تقریبی، انجام می گیرد. انواع پیوند ابرو در تهران به شیوه های SUT و  FUEو همچنین به شیوه های FIT   و  FUT ، با کمک مشاورانی مجرب و تیمی کار آزموده، به دلخواه متقاضی انجام می شود.

 

ترمیم ابرو

 

در دهه های اخیر، افراد و به ویژه زنان، برای ترمیم ابرو از روش های مختلفی نظیر، میکروتیشن، تاتو، هاشور و غیره استفاده می کردند. در این شیوه ها، بخشی یا کل ابرو، با رنگ شیمیایی و استفاده از دستگاهی سوزن شکل و با ایجاد ضربه و نقاطی رنگی بر پوست ابرو، جاهای خالی یا کم موی ابرو، را با رنگ آمیزی شیمیایی پر می نمودند.

ترمیم ابرو در این شیوه، علاوه بر عوارض شدید، موقتی بودن، افتادگی ابرو و به جا ماندن جای سوزن، موجب نارضایتی و پشیمانی افراد از این شیوه سنتی ترمیم ابرو می شد. امروزه ترمیم ابرو نه به شیوه سنتی، بلکه به شیوه ای کاملا اصولی و حرفه ای، زیر نظر مراکز پزشکی و در کلینیک های تخصصی زیبایی، با کادری مجرب و پزشکان متخصص پوست و زیبایی انجام می گیرد. ترمیم ابرو برای افرادی که خواهان ابروهایی پرپشت هستند، مناسب است؛ و می تواند به صورت کاملاً طبیعی و به اندازه و مدل دلخواه، با ماندگاری دائمی، برای همه سنین و هر جنسیتی، با هر شرایطی انجام گردد.

 

 

مرکز کاشت ابرو در تهران

 

مراکز و کلینیک های متنوعی در تهران، عمل پیوند ابرو را به صورت حرفه ای و براساس آخرین متدهای دنیا، با استفاده از دستگاه های پیشرفته انجام می دهند. زمان کاشت در مراکز کاشت مو در تهران، بین 1 الی 4 ساعت به طول می انجامد؛ و بدون هیچ گونه بستری شدن و به سورت سرپایی انجام می شوند. موها با ضخامتی متناسب با موی ابرو و متناسب با قطر موهای ابرو،  در تعداد مورد نیاز و دلخواه، به شکل حرفه ای کاشت می گردند. از مهم ترین مراکز کاشت مو در تهران، این کلینیک را می توان نام برد .

 

جهت راهنمایی و مشاوره تخصصی رایگان هزینه کاشت ابرو طبیعی در تهران و کاشت ریش و سبیل با جدید ترین متد و روش سریع با هزینه کم با ما تماس بگیرید.

 

https://kashtemou.com/%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d9%88/

http://kashtemo.blog.ir/

https://www.jjo.ir/005DEN

  • نیک پارس
  • ۰
  • ۰

مراحل کاشت ریش

 

کاشت ریش و سبیل با بروزترین روش سریع و کم هزینه سطح تهران

 

کاشت ریش موجب خوش فرمی صورت شده و چهره ای جذاب از شما در معرض نمایش خواهد گذاشت.مردان دوست دارند ریشی داشته باشند که کامل و سالم باشد. ریشی که رشد مساوی در طرفین خط ریش دیده شود و فاقد هرگونه کچلی باشد. امروزه مردانی که دارای ریش کم پشت هستند می توانند با استفاده از کاشت ریش، این کمبود را جبران نموده و ریشی متقارن و پرپشت بدست آورند.

پنهان کردن بخش های از صورت که دچار ریزش مو شده کاری دشوار است و به همین دلیل فرد اعتماد به نفس خود را از دست می دهد. حتی ممکن است افرادی که از نظر شخصیتی مرتب و منظم هستند، در ظاهر نامرتب و شلخته به نظر برسند. کاشت سبیل می تواند خطوط ریش را حفظ کرده و موجب رشد موی طبیعی در بخش های فاقد ریش گردد. داشتن ریش هایی مرتب و پر پشت در کنار مدل موهای مختلف، ظاهری مردانه و جسور به چهره شما می بخشد.

 

آیا کاشت مو از ریش امکان پذیر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت بله. با توجه به محدودیت هایی که در برداشت گرافت های مو وجود دارد گاهی اوقات پزشکان مجبور می شوند از موهای ریش برای کاشت مو استفاده کنند.

 

این اتفاق زمانی می افتد که موهای پشت سر فرد متقاضی تراکم کافی را نداشته و به اصطلاح کم پشت باشد. مثلا در افرادی که تاسی شدید دارند و نیاز است تا گرافت های زیادی برای کاشت مو استفاده شود، یکی از قسمت هایی که به عنوان بانک مو در انتخاب می گردد، ناحیه ریش است. همچنین اگر موهای پشت سر فرد متقاضی نازک و ضعیف باشد، پزشک متخصص ترجیح می دهد از موهای این قسمت برای کاشت استفاده نکند و به سراغ کاشت مو از ریش می رود.

 

کاشتن ریش صورت

 

مردانی هستند که در ناحیه صورت خود دچار کم مویی می باشند. درمان های گوناگونی برای برطرف کردن این مسئله وجود دارد. اما یکی از روش هایی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد، کاشتن ریش صورت است. کاشت ریش صورت موجب می شود که فرد موهایی طبیعی داشته باشد که قابلیت رشد و اصلاح را دارد. اما کاشتن ریش صورت نیازمند داشتن پوستی سالم در محل کاشت است.

البته افرادی که دارای جای زخم یا سوختگی بر روی پوست صورت خود هستند نیز می توانند برای کاشتن ریش صورت اقدام نمایند. فرآیند کاشتن ریش صورت بنا به تشخیص پزشک  با استفاده از مسکن های خوراکی یا بی حسی موضعی آغاز می شود و بین ۲ تا ۵ ساعت زمان نیاز دارد. کاشت سبیل فاقد درد بوده و در دوره نقاهت نیز هیچگونه دردی احساس نمی شود.

 

 

کاشت خط ریش

 

خط ریش برای بسیاری از آقایان اهمیت زیادی دارد برای همین است که تعداد مراجعان به کلینیک های کاشت مو جهت کاشت خط ریش رو به افزایش می باشد. کاشت خط ریش در بالا بردن زیبایی چهره و اعتماد به نفس فرد تاثیر زیادی می گذارد. تراکم ریش در افراد مختلف متفاوت است و بنابراین امکان دارد بعضی از افراد از تراکم ریش خود ناراضی باشند. برای کاشت ریش و سبیل باید دقت و ظرافت زیادی به خرج داد. زیرا خط ریش کاملا در مرکز توجه است و اگر ناهماهنگی در آن باشد به وضوح دیده می شود.

کاشت خط ریش باید به گونه ای انجام شود که مطابق با حالت و زاویه موهای دیگر ریش باشد. افراد می توانند مدل های مختلفی را برای کاشت خط ریش خود انتخاب کنند. البته پزشک متخصص از بین مدل های انتخابی بیمار، مدلی را اجرا می کند که با چهره فرد تناسب کافی داشته باشد. موهای کاشته شده پس از مدتی می ریزند و جای خود را به موهای جدید که از زیر پوست جوانه می زنند می دهند.

 

کلینیک کاشت ریش در تهران

 

آقایان ممکن است دچار ریزش مو در ناحیه ریش خود شوند یا اینکه به صورت ژنتیکی دارای ریش های کم پشت باشند. این مشکل را می توان با استفاده از کاشت ریش برطرف نمود. عمل پیوند در کلینیک کاشت مو در تهران زیر نظر پزشک متخصص و به وسیله یک کادر حرفه ای انجام می شود. متخصصان کاشت مو، از قسمت هایی از بدن که دارای موهای ضخیم هستند، گرافت های مو را برداشت کرده و در محل فاقد ریش می کارند.

کلینیک کاشت باید دارای شرایط خاصی برای پیوند مو باشد. دارا بودن تجهیزات و امکانات پیشرفته، همچنین داشتن کادر پزشکی متخصص و پرستاری حرفه ای از ویژگی های یک کلینیک کاشت ریش است. برای کاشت سبیل می توان از موهای قسمت پشت سر یا حتی موهایی که خارج از خط ریش و روی گونه ها هستند استفاده نمود در این صورت از بعضی موهای زائد نیز خلاص خواهید شد.

 

کاشت ریش و سبیل

 

ریزش موهای صورت ممکن است برای هر مردی اتفاق بیفتد حتی برای آنهایی که به ظاهر خود اهمیت می دهند و دارای رژیم غذایی سالم هستند. در ریزش سبیل و ریش، عوامل ژنتیکی نیز موثر می باشند. البته برخی از بیماری ها و سوانح هم می تواند در این عارضه دخیل باشند. کاشت ریش و سبیل یک خط پیوسته روی صورت شما ایجاد می کند و موجب می شود تا ظاهر شما منظم تر به نظر برسد.

برای آماده سازی کاشت ریش، ناحیه اهدا کننده را با مواد استریل کننده شستشو می دهند و موهای آن قسمت را می تراشند. سپس با استفاده از بی حس کننده موضعی برای کاهش درد که به خاطر استخراج گرافت های مو ایجاد می شود استفاده می کنند. استخراج گرافت ها برای کاشت سبیل به وسیله یک پانچ الکترونیکی پیشرفته انجام می گردد و ناحیه اهدا کننده به وسیله یک پوشش ضدعفونی کننده کاور می شود و تا روز بعد بر روی این ناحیه باقی می ماند.

 

کاشت ریش طبیعی

 

موی ریش پس از گذشتن دوره بلوغ در مردان ضخیم تر می گردد و پس از گذشت سه سال به شکل نهایی خود می رسد. البته تغییرات هورمونی می تواند در روند رشد موی صورت مردان تاثیر بگذارد. در این حالت قسمت هایی از صورت آقایان فاقد ریش یا سبیل می گردد. تا به امروز روشی که باعث شود قسمت های فاقد مو به صورت خود به خود دارای مو شوند به نتیجه نرسیده اما در سال های اخیر روش های مختلفی برای کاشت ابداع گردیده است. یکی از این روش ها که بیشتر از همه مورد استقبال قرار گرفته کاشت ریش طبیعی می باشد. بهترین زمان برای کاشت سبیل طبیعی بعد از ۲۲ سالگی است. در این سن تمامی هورمون ها به سطح پایه خود رسیده اند.

در روش bht برداشت مو از ریش برای کاشت مو انجام می شود. در این روش با تجهیزات مخصوصی، به سراغ موهایی از ریش که دارای ضخامت، رنگ و حالت مشابه با موهای سر هستند می روند و فولیکول های مورد نیاز برای کاشت مو را برداشت می کنند. پس از برداشت مو از ریش، فولیکول های بدست آمده را در قسمت های فاقد مو می کارند. برداشت مو از ریش باید به نحوی صورت پذیرد که به ظاهر و خط ریش آسیبی نرساند. در این روش نتیجه بدست آمده به خصوصیات موی ریش متقاضی بستگی دارد. هرچه موهای ریش به موهای سر شباهت بیشتری داشته باشند نتیجه کاشت مو رضایت بخش تر خواهد بود.

 

مزوتراپی ریش

 

یک روش غیر تهاجمی برای ترمیم ریش که به جراحی نیاز ندارد، مزوتراپی ریش است که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در این روش بافت پوست به وسیله ریز تزریق هایی در زیر لایه اپیدرم هدف قرار می گیرد و این کار موجب تحریک لایه زیرین پوست شده و به ترمیم طبیعی ریش کمک می نماید. مزوتراپی ریش روش موفقی برای رفع کم پشتی ریش و بازیابی کیفیت آن هاست.

مزوتراپی ریش می تواند به رویش مجدد ریش هایی که دچار ریزش شده اند کمک نماید. محلولی که برای مزوتراپی ریش استفاده می شود شامل مواد معدنی، ویتامین ها، آمینو اسیدها، مواد شیمیایی، کوآنزیم ها و اسیدهای هسته ای است که با دوزهای دقیق در زیر پوست صورت تزریق می شود.

 

 

مراقبت های بعد از کاشت ریش

 

کاشت ریش و سبیل معمولا بدون درد است. مراقبت های بعد از کاشت ریش به این صورت می باشد که تا ۵ روز بعد از عمل کاشت نباید هیچگونه رطوبتی به محل پیوند مو برسد. شما می توانید فعالیت سبک روزمره خود را از روز دوم پس از جراحی شروع کنید.

موهای کاشته شده پس از دو هفته شروع به ریختن می کنند و بعد از گذشت چند هفته، از محل کاشت جوانه می زنند. یکی دیگر از مراقبت های بعد از کاشت ، نخاراندن محل کاشت تا چند روز پس از پیوند مو است. این کار باعث آسیب دیدن موهای کاشته شده می شود و نتیجه ای که انتظارش را می کشید حاصل نمی گردد.

 

هزینه کاشت ریش

 

فاکتورهای زیادی در هزینه کاشت ریش موثر هستند. این فاکتورها شامل تعداد گرافت های کاشته شده، مساحت قسمت های فاقد ریش، دستگاه های مورد استفاده در کاشت مو ، شهرت و مهارت پزشک کاشت ، حرفه ای بودن کادر پرستاری و … می شود. بنابراین قبل از این که فریب قیمت های خیلی کم یا زیاد هزینه کاشت سبیل را بخورید بهتر است تحقیقات کاملی در این زمینه انجام دهید و سپس با خیال راحت تصمیم گیری نمایید. پیشنهاد می کنیم کاشت خود را در کلینیک ها مجهز و زیر نظر پزشکان متخصص و حرفه ای انجام دهید و یک عمر از داشتن ریش های زیبا و پر پشت لذت ببرید.

یکی از جراحی های رایج زیبایی کاشت ریش و سبیل است. این عمل برای ترمیم نواحی فاقد ریش و سبیل در صورت انجام می شود. کاشت سبیل هزینه، به روش کاشت و چند عامل دیگر بستگی دارد. جدیدترین روشی که برای کاشت سبیل استفاده می شود روش fue  است. در این روش، فولیکول های مو را با روش fue  برمی دارند و برای پیوند آماده می کنند. کاشت سبیل هزینه، با توجه به این عمل کاشت در چه کلینیکی و با چه تجهیزات و کادر پزشکی انجام می شود متفاوت است. همچنین وسعت ناحیه فاقد مو، تعداد گرافت های لازم برای کاشت، میزان شهرت پزشک و روش انتخابی برای کاشت ریش و سبیل در هزینه آن موثر می باشد.

 

هزینه کاشت ریش و سبیل

 

شرایط هر شخص، روش کاشت، بزرگی ناحیه کاشت و تعداد گرافت های کاشته شده، همگی در هزینه کاشت ریش و سبیل تاثیر گذار هستند. البته باید به این نکته توجه کرد که نتیجه کاشت  سبیل باعث افزایش اعتماد به نفس و زیبایی فرد می شود بنابراین هزینه پیوند ریش و سبیل در برابر بدست آوردن چنین مزایایی واقعا ناچیز است. روش های sut  و fue  نسبت به سایر روش های کاشت مو، هزینه بالاتری دارند زیرا این دو روش جدید هستند و نتیجه کاشت در آن ها، تراکم بالای مو، زاویه خواب مو، خط ریش طبیعی و … می باشد. هرچه عمل کاشت ریش و سبیل توسط تیم متخصص تر و با سابقه تری انجام شود هزینه آن بیشتر خواهد بود. بنابراین لازم است تا از کلینیک های مختلف کاشت مو تحقیق کنید و از تجهیزات و کادر پزشکی و پرستاری آن ها مطمئن شوید.

امروزه هزینه کاشت ریش و سبیل کاملا منطقی و معقول است. در جلسه ای که برای مشاوره کاشت گذاشته می شود کادر درمانی هزینه کاشت  را اعلام می کند. این هزینه بستگی به عوامل مختلفی دارد. از تعداد پیوندهای لازم گرفته تا امکانات و تجهیزات کلینیک کاشت مو. در جلسه مشاوره معمولا جزئیات هزینه کاشت ریش و سبیل بیان می شود. باید بدانید عمل کاشت مو تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد زیرا جزو عمل های زیبایی محسوب می شود. البته بهتر است قبل از هرگونه اقدامی با شرکت بیمه ای که تحت پوشش آن هستید تماس بگیرید زیرا ممکن است آن ها شرایطی برای پرداخت قسمتی از هزینه کاشت  شما داشته باشند.

 

هزینه کاشت سبیل

 

برای کاشت سبیل نیاز است تا یک پزشک با سابقه و حرفه ای که تجربه کافی در کاشت مو دارد، وضعیت سلامتی بیمار را بررسی کند و ناحیه اهدا کننده مو را مشخص نماید. این ناحیه معمولا پشت سر قرار دارد که برای کاشت سبیل از موهای این قسمت برداشت می شود. البته می توان از موهای صورت که خارج از خط ریش و سبیل افراد رشد کرده است نیز استفاده نمود زیرا این موها از جنس موهای ریش و سبیل هستند و همان حالت و ضخامت را دارند. هزینه کاشت سبیل بستگی به تعداد موهای کاشته شده دارد. همچنین روش کاشت مو و خدماتی که کلینیک کاشت به بیمار ارائه می دهد در هزینه کاشت سبیل موثر می باشد.

کاشت سبیل برای افرادی امکان پذیر است که بانک موی مناسب و کافی داشته باشند. اگر فردی دارای بانک موی ضعیف بوده یا وسعت ناحیه مورد نظر برای کاشت زیاد باشد این امکان وجود دارد که نتوان کاشت سبیل را به نحو احسنت انجام داد. امروزه کلینیک های کاشت مو برای پرداخت کاشت سبیل هزینه، شرایط راحت و آسانی را فراهم کرده اند. به طوری که بیمار می تواند این کاشت سبیل هزینه را در چند قسط پرداخت کند، بدون اینکه تحت هرگونه فشار مالی قرار گیرد. برای اطمینان از صحت کاشت سبیل هزینه بهتر است از چند مرکز کاشت مو استعلام گرفته، خدمات آنها را با هم مقایسه کنید و در نهایت بهترین آن ها را انتخاب نمایید.

 

کاشت سبیل

 

در بین مردان داشتن ریش و سبیل خوش حالت و پرپشت می تواند نشانه ای از مردانگی و ابهت باشد. در برخی از آقایان به دلایل گوناگون مانند ژنتیک، حادثه، سوختگی، جراحی و … ممکن است بخشی از سبیل ناقص بوده یا دارای موهای کمی باشد. این مسئله باعث می گردد تا آنها از چهره خود ناراضی شوند و احساس کنند نقصی در چهره شان وجود دارد.

شاید در گذشته برای رفع چنین مشکلی راه حلی وجود نداشت اما در دنیای امروز با استفاده از کاشت سبیل می توان این نقص را برطرف کرد. تکنیک های کاشت سبیل روز به روز در حال پیشرفت است و کمترین عوارض و کوتاهترین دوره نقاهت را به همراه دارد. امروزه کاشت سبیل با استفاده از موهای طبیعی انجام می شود. این موها قابلیت رشد و اصلاح را دارند و هماهنگ با سایر موهای دیگر صورت می باشند.

 

ریزش سبیل

 

علل ریزش سبیل در آقایان ممکن است همان دلایلی را داشته باشد که موجب ریزش موی سر آن ها می شود. عوامل ریزش سبیل را می توان به دو گروه برگشت پذیر و برگشت ناپذیر تقسیم بندی نمود. عوامل برگشت پذیر، شامل بیماری هایی هستند که اگر به موقع درمان شوند ریزش سبیل متوقف می شود. اما عوامل برگشت ناپذیر بر روی پیاز مو و فولیکول های آن تاثیر می گذارند و آن ها را از بین می برند. تنها راه درمان ریزش سبیل ناشی از عوامل برگشت ناپذیر، کاشت سبیل است.

ریزش موی سکه ای یک بیماری شایع می باشد که در قسمت ریش و سبیل و ابرو و سر مشاهده می شود. از بیماری ریزش موی سکه ای به عنوان یک بیماری خود ایمنی یاد می شود، به این صورت که پیاز و فولیکول های موی فرد توسط سلول های ایمنی بدن از بین می روند. برای ترمیم ریزش سبیل سکه ای، کاشت مو پیشنهاد می شود.

 

 

قیمت کاشت ریش

 

با توجه به این که نرخ مشخصی برای کاشت تعیین نشده است، شاید با نرخ های متفاوتی مواجه شوید. قیمت کاشت ریش به عوامل مختلفی بستگی دارد. وسعت ناحیه کاشت، تعداد گرافت های مورد استفاده برای کاشت و … می توانند در تعیین این قیمت موثر باشند.

البته باید به این نکته توجه کنید که کاشت می تواند موجب بالا رفتن اعتماد به نفس، زیبایی و شادابی فرد متقاضی شود و قیمت کاشت سبیل در برابر رسیدن به چنین اهدافی ناچیز است. پیوند ریش اگر به نحو احسنت انجام شود و رضایت بیمار را جلب نماید ارزش هزینه کردن را دارا می باشد. پس گول تبلیغات کاشت ریش ارزان را نخورید و قبل از هر گونه اقدامی از صحت ادعاهای کلینیک کاشت ریش مورد نظر خود مطمئن شوید.

 

قیمت کاشت ریش و سبیل

 

یکی از جراحی های زیبایی که امروزه متداول شده است کاشت مو می باشد. افرادی که در این ناحیه دارای بخش های فاقد یا کم مو هستند اقدام به کاشت مو می کنند. روش عمل پیوند مو در قیمت کاشت ریش و سبیل موثر است. یکی از روش های رایج و جدید در پیوند ریش و سبیل روش fue  می باشد که در آن با تکنیک خاصی فولیکول های مو را از ناحیه اهدا کننده برداشت می کنند.

معمولا از ناحیه پشت سر گرافت های شامل فولیکول مو برداشته و سپس در ناحیه گیرنده که همان قسمت فاقد مو است کاشته می شود. قیمت کاشت  سبیل به تعداد گرافت های کاشته شده، شهرت پزشک، مجهز بودن کلینیک کاشت مو و … بستگی دارد.کاشت ریش نیز مطابق با قوانین کاشت موی سر انجام می شود. برای کاشت ریش دو روش وجود دارد روش fue  و روش sut. در در هر دوی این روش ها، فولیکول های مو با ایجاد برش های دایره ای شکل بر روی پوست به طور مستقیم برداشت می شوند.

قیمت کاشت موی ریش با استفاده از این دو روش تفاوت چندانی با هم ندارد. تعداد موی کاشته شده در قیمت کاشت موی ریش موثر است و ممکن است چند صد تار مو در این پیوند کاشته شود. برای کاشت مو معمولا موها را یکی یکی می کارند تا نتیجه عمل طبیعی تر باشد. همچنین زاویه کاشت موی ریش باید هماهنگ با موهای اطراف آن ناحیه انتخاب شود تا خواب ریش یکنواخت شود.

 

 

کاشت ریش به روش SUT

 

یکی از روش های مدرن برای کاشت ریش، روش sut است. کاشت ریش به روش sut  می تواند تراکم ریش های شما را به میزان زیادی افزایش دهد و از طرفی هزینه زیادی روی دست شما نگذارد. باید بدانید در کاشت سبیل به روش sut  داشتن بانک موی مناسب یکی از اصلی ترین شرایط است. امکان پیوند در نواحی مختلف صورت در پیوند ریش به روش sut  وجود دارد.

این روش یکی از بهترین روش های کاشت مو در دنیاست که در آن از خونریزی های شدید، جراحی های طولانی مدت و عوارض جانبی خبری نیست. همچنین دوره نقاهت کاشت ریش به روش sut بسیار کوتاه است. صفر تا صد روند کاشت سبیل در این روش به وسیله دستگاه انجام می شود. استفاده از دستگاه موجب می گردد تا به گرافت های برداشت شده هیچگونه آسیبی نرسد و از تمام ظرفیت بانک مو استفاده بهیه شود.

 

هزینه کاشت ریش به روش sut

 

یکی از جدیدترین و موفق ترین روش های کاشت مو، روش sut است. این روش ایرادات و نواقص روش fit  را ندارد و عوارض جانبی آن حداقل ممکن است. وسعت ناحیه کاشت مو یکی از عوامل تاثیر گذار در هزینه کاشت ریش به روش sut است. باید مراقب باشید که گول تبلیغات غیر واقعی را نخورید. در برخی از کلینیک ها از ابزارهای درجه ۲ و ۳ برای پیوند ریش استفاده می کنند و بنابراین قیمت پیشنهادی آن ها نسبت به مراکز معتبر، پایین تر است.

در کلینیک های بدون مجوز و نامعتبر امکان خطا وجود دارد و در نتیجه بیمار به خواسته مطلوب خود نخواهد رسید. همچنین اگر محیط محل کاشت کاملا ضدعفونی نشده باشد امکان بروز عفونت وجود دارد. توصیه می کنیم به مراکزی مراجعه نمایید که دارای مجوز از وزارت بهداشت بوده و امکانات پیشرفته داشته باشند. شاید هزینه کاشت سبیل به روش sut در این کلینیک ها بیشتر باشد اما خیالتان بابت نتیجه کار راحت است.

 

علت ریزش ریش و سبیل

 

همانطور که قبلا اشاره کردیم علت ریزش ریش و سبیل را می تواند به عوامل برگشت پذیر و برگشت ناپذیر تقسیم نمود. علت ریزش ریش و سبیل در حالت برگشت پذیر شامل عواملی مانند رژیم غذایی شدید، مصرف برخی داروها، کمبود مواد معدنی در بدن مانند آهن و روی، استرس های کاری و روزمره، اختلالات هورمونی مانند کم کاری تیروئید و بسیاری عوامل دیگر اشاره کرد.

ریزش ریش و سبیل در حالت برگشت پذیر قابلیت توقف را دارد. اگر هر کدام از این بیماری ها و کمبودها درمان و جبران شود ریزش ریش و سبیل متوقف خواهد شد. و عوامل برگشت ناپذیر ریزش ریش و سبیل شامل لوپوس پوستی، اسکارهای محل جراحی، عفونت های قارچی، سوختگی و … می باشد. تنها راه درمان ریزش ریش و سبیل در اثر عوامل برگشت ناپذیر کاشت مو است.

 

 

https://kashtemou.com/%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d8%b1%db%8c%d8%b4-%d9%88-%d8%b3%db%8c%d8%a8%db%8c%d9%84/

http://kashtemo.blog.ir/1399/02/15/%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%84-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D9%85%D9%88

https://jamejamonline.ir/fa/news/1242503/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B4%DB%8C%D9%88%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D9%85%D9%88-%D9%88-%D9%86%D9%82%D8%B4-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%85

  • نیک پارس